بلاگ

میزبانی باشید که به میهمانی خود می‌رود

شاید در نگاه اول، برگزاری یک رویداد، کاری تخصصی به نظر نیاید چرا که در دیدگاه و روش سنتی، این اتفاق فارغ از کیفیت برگزاری و هزینه‌های متعدد، اتفاقی باشد که هر ارگانی می‌تواند به برگزاری آن اقدام کند. حتی، گاه ترس از برون‌سپاری رویداد داخلی یک ارگان به یک نهاد دیگر اجازه نمی‌دهد که از امکان سپردن این کار به یک تیم حرفه‌ای شود. اما واقعیت این است که در روزگار حاضر که هویت برندها را علاوه بر محصولات و خدماتشان، شیوه حضورشان در فضاهای مختلف از شیوه تعامل با مخاطبانشان در دنیای واقعی گرفته تا نحوه تبلیغات و اثربخشی‌شان در فضای مجازی شکل می‌دهد، برگزاری رویداد می‌تواند بسیار موثرتر و حساس‌تر از آن چیزی باشد که در ابتدا فرض شده و استفاده از یک تیم قوی و آگاه نسبت به برگزاری مراسم و رویدادها کار یک شرکت یا ارگان را در این زمینه راحت می‌کند. لذا برگزاری رویدادها به نوعی کارت ویزیت و ویترین یک نهاد است که قطعا بسیار ماندگارتر و قابل رجوع‌تر از آنها عمل می‌کند.
اگر نگوییم اولین، قطعا ادعا می‌کنیم که دپارتمان مدیریت رویداد کانون ایران نوین در زمرۀ اولین دپارتمان‌های تخصصی رویداد در ایران بوده است. در این راه تجربۀ سالیان دراز تبلیغات و آشنایی با نیازها و خواسته‌های مشتری باعث شد تا این دپارتمان کارش را بسیار پرتوان آغاز کند. در دپارتمان مدیریت رویداد، بر اساس موضوعیت برنامه، خواسته مشتری، بودجه در نظر گرفته‌شده و شکل برگزاری، تمام توان عوامل به کار برده می‌شود تا همه‌چیز طبق نظر مشتری و حتی فراتر از آن رقم بخورد.
تیم مدیریت رویداد تمام تلاش خود را به کار می‌بندد که به ظریف‌ترین نکات در برگزاری یک رویداد تفکر کند تا آنجا که مشتری کمترین دغدغه‌ای برای برگزاری مراسم نداشته باشد.

بدون دیدگاه

گذاشتن دیدگاه

پیوند کانون ایران نوین و بخش مدیریت رویدادانجام منحصر به فرد هر رویداد

برخی از مشتریان ما

در ارتباط باشیم


نشانی:

ایران – تهران، خیابان ولیعصر، نرسیده به پارک وی، کوچه مهناز،  پلاک 27، کانون ایران نوین

تلفن:

02127634
09309000399

ساعات کاری:

شنبه تا چهارشنبه: 18 – 8:30

پنجشنبه: 13 – 8:30

ما را دنبال کنید

کلیه حقوق محفوظ است 1400-1399